Oferta

 

Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu Wspólnot Mieszkaniowych, posiadane kwalifikacje i uprawnienia, doświadczona kadra, otwartość na współpracę, rzetelność, uczciwość pozwalają nam oferować usługi na wysokim poziomie dopasowane do indywidualnych potrzeb Klientów.

Obsługa administracyjna:

  • ustawowe działania w zakresie zwykłego zarządu nieruchomości wspólną,
  • prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych,
  • ustalanie wymiaru opłat z tytułu kosztów użytkowania lokali: zaliczki eksploatacyjnej, zaliczki na fundusz remontowy, oraz opłat zwrotnych za dostarczane do lokalu media (woda i ścieki, wywóz nieczystości stałych),
  • dokonywanie przeliczeń wymiaru należności w przypadku zmiany wysokości ceny mediów,
  • wystawianie i doręczanie zawiadomień o zmianie wysokości opłat,
  • prowadzenie imiennych kartotek finansowych w zakresie naliczonych opłat, należnych odsetek, dokonanych wpłat oraz występujących zaległości lub nadpłat,
  • kontrolowanie terminowości wpłat, wystawianie i przesyłanie dłużnikowi upomnień, a w koniecznych przypadkach windykacja należności,
  • wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali,
  • przyjmowanie wszelkich zgłoszeń, interwencji i wniosków od użytkowników i właścicieli lokali,
  • sporządzanie rozliczenia finansowego oraz rocznego planu gospodarczego dla nieruchomości,
  • przygotowanie i prowadzenie corocznych zebrań.

Obsługa księgowo-bankowa:

  • prowadzenie dla nieruchomości odpowiedniej ksiścigowości finansowej i sprawozdawczości w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą o rachunkowości,
  • księgowanie dokumentów zafakturowanych na nieruchomości wspólną przez kontrahentów obsługujących nieruchomości oraz dostawców mediów,
  • przygotowanie informacji finansowych o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach,
  • wystawianie przelewów bankowych regulujących bieżące płatności,
  • księgowanie wyciągów bankowych dotyczących części wspólnej nieruchomości, oraz księgowanie analityczne na poszczególne lokale.

Obsługa porządkowo-techniczna:

Nadzór nad wywiązywaniem się z obowiązków firm świadczących usługi na rzecz nieruchomości zgodnie ze stosownie zawartymi umowami:

  • utrzymanie czystości i porządku na części wspólnej nieruchomości,
  • utrzymanie terenu przynależnego do nieruchomości (chodniki, ciągi komunikacyjne, tereny zielone) poprzez ich bieżące sprzątanie, oczyszczanie chodników ze śniegu i błota, oraz grabienie i oczyszczanie trawników,
  • utrzymanie w należytym stanie porządkowym miejsc składowania odpadów bytowo-komunalnych (kubły, kontenery, śmietniki),
  • wykonywanie obowiązkowych przeglądów określonych Prawem Budowlanym, konserwacja i bieżące naprawy nieruchomości oraz urządzeń technicznych,
  • sporządzanie na podstawie kontroli stanu technicznego budynku zestawie?? potrzeb remontowych,
  • prowadzenie dokumentów określonych przepisami Prawa Budowlanego i dozoru technicznego, w szczególności obowiązkowej książki obiektu budowlanego, dokumentacji technicznej, wpisy z wymaganych przeglądów technicznych nieruchomości, protokoły i opinie z przeglądów kominiarskich,
  • kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci,
  • prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich niezwłoczna realizacja.

Partnerzy:

  • Inspektor nadzoru budowlanego,
  • Kancelarie prawnicze,
  • Firmy zajmujące się utrzymaniem czystości,
  • Konserwator – elektryk,
  • Konserwator – wod-kan,
  • Firmy remontowo – budowlane,
  • Firmy elektro – instalacyjne

Zaufaj nam

Skontaktuj się z nami, sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić